Alla mina hjärtans dag

Idag har tjejerna haft sin pappadag. En hemmadag för att få alla friska. När jag kom hem från jobbet dukade vi upp till mysmiddag och Elsa och Junie fick tulpaner. De blir gladare än Fredde. 
 
 
Sen gjorde jag i ordning deras fredagspåsar som dagen till ära var ett par prinsessväskor med lite smått och gott i. Norris fick nöja sig med en tomtepåse.
 
 
De blev mycket uppskattade och man kan säga att vi har en spara och en slösa. Junie hon äter som om det inte fanns någon morgondag medan Elsa sparar. Får jag tippa skulle jag tro att Nour kommer bli som Junie. Men vad vet jag. Det lär vi snart märka. 
 
 
Nu sover alla tre och snart vi med. Junie gör morgon alldeles för tidigt och brukar oftast vara på ett sjukt dåligt humör där på morgonkvisten. 

Kommentera inlägget här :