Nygammalt

Under sommaren var jag in på Reprisen säkert en gång i veckan, det är ju hur kul som helst att gå runt där och kolla bland allt skräp. Sen blir man ju bara så nöjd när man hittar något man vill ha. Igår sprang jag och Nour in där en snabbsväng och då fanns dom där, de där tallrikarna jag letat efter länge. Gamla och fina med tillhörande assietter. Nöjd! De ska vi äta fredagsmiddag på ikväll. 
 
 
I vanliga fall brukar jag skippa övervåningen, speciellt med en bäbis på armen men igår tog vi oss upp och där hängde det en fin Reimaoverall som jag självklart slog till på. Absolut inte årets modell men Elsas favoritfärg så hon blev jätteglad. Har köpt två stycken på facebook också så nu klarar vi vintern. 
 
 
 
Det allra bästa är ju nästan priset. 8 tallrikar, 6 assietter och en overall för 80 riksdaler. 
Vilken återvinnare jag är!

Kommentera inlägget här :