Såja

Här har man inte suttit på ett tag, jag har varit helt däckad av influensan. Det har inte alls varit roligt. För att understryka hur dåligt jag mått kan jag säga att jag helt struntat i att både disktrasa och diskborste varit på helt fel ställe. Men nu börjar det vända. Idag har jag varit uppe hela dagen men är sliten som en räv.
 
Tisdagar är ju Elsas "sovahosfarmorochfarfardag" men igår gick hon helt oväntat med på att låta Junie prova på det. Hon ångrade sig såklart imorse men jag har sett till att hon fått göra så mycket kul man kan när vi båda är hängiga. Vi har då hunnit med att pygga pärlbrickor tre gånger, måla med vattenfärger, måla med kritor, se film, spela Ipad, bygga pussel, göra pannkaka och baka muffins. Puh! Men oj så mysigt att få ha henne hemma själv, det händer inte varje dag direkt. Sen är du ju verkligen lite att göra med en snart fyraåring och en bäbis. Saknar Junie och hennes vilda påhitt, saknar till och med hennes lite väl bestämda sida. Men om några timmar är det ju full rulle igen!
 
Avslutningsvis har jag fått ett I-landsproblem på halsen. Nour har börjat sova ännu bättre än tidigare och det blir liksom helt knas för köket. Hon somnar kring 22 och vill helst sova till 9.
 
 

Kommentera inlägget här :