Fredag

 
Oj vad veckorna går snabbt. Jag skulle vilja stanna tiden en stund men det är ju inte riktigt möjligt. Om en vecka blir Nour redan en hel månad, tänk då har hon säkert vuxit ur storlek 50. Oj så sorgligt! Ja, alltså det är ju såklart jättebra att hon växer som hon ska men det är ju bara så mysigt med en nyfödd i familjen. Speciellt såhär sista gången, jag börjar förstå dom där familjerna i Familjen annorlunda. Man blir verkligen beroende av bäbisar. Jag skulle vilja ha småbarn resten av livet. Men allt har ju sin tid.
 
Nu ska Elsa strax iväg på dagis, kortfredag idag. Sen när hon ska hämtas ska vi åka in mot stan. Ska trots mitt tidigare inlägg svänga förbi Dollarstore, men bara för att köpa hårspännen och snoddar. Sen ska Junie till läkaren. Vi har ju misstänkt tänder när hon haft så hög feber, men sen har vi upptäckt att hon inte smälter maten hon äter utan allt går bara rakt igenom henne och sånt ska tydligen kollas upp. Men hon är ju pigg och glad som vanligt så det är nog ingen större fara på taket. Hoppas jag.
 
 
 

Kommentera inlägget här :