1 dag

Jaha då var det bara en endaste dag kvar av denna graviditet. Jag har inte hunnit sitta vid datorn senaste evigheten, det har varit så fullt upp med boandet. Det tar liksom aldrig slut och sen underlättar det ju inte att jag vill ha det mesta, ok allt, precis på mitt eget sätt. Men vi börjar bli klara. Det är skrubbat under diskbänken, mikron är städad, luddet är borta ur torktumlaren och allt sådant extremt viktigt. Utöver det så är den andra spjälsängen äntligen bäddad och den där BB-väskan är påbörjad. Nu återstår nog bara att ladda kameror och lägga fram kläder för tjejerna medan jag är borta.
 
Jag hoppas att allt ska gå bra för både mig och vår nya familjemedlem, jag är ju trots allt en ganska extrem hypokondriker men jag vill så gärna kunna åka hem igen i helgen. Elsa vet ju vad som ska ske men jag vet inte riktigt vad hon tycker är roligast, att farmor och farfar ska bo här hos henne och Junie eller att hon ska få en lillasyster. Junie oroar jag mig för att behöva vara borta ifrån, vi sitter liksom ihop hon och jag. Men det är nog bara jag som kommer ha problem med det, att hon får skoj det vet jag ju.
 
Nä nu är det nog dags att fylla skurhinken så golven på övervåningen är rena så jag slipper ligga och tänka på det på operationsbordet.
 
Imorgon är det sista besöket hos barnmorskan och då ska jag även fixa det sista som behövs från stan. Vill ha allt hemma så man inte behöver flytta den nya slappa magen i onödan första tiden.
 
 
Som ni kan se har jag varit tvungen att prioritera bort sådant som att fixa utväxten. Det känns ju såklart inte bra men när jag tittar mig i spegeln försöker jag tänka på att det iallafall är rent under diskbänken.
 
 

Kommentarer :

#1: Jennie

Vilken mysig bild! Lycka till!! kram

skriven
#2: Anonym

Lycka till med den tredje prinsessan <3

skriven
#3: Anonym

Lycka till!! Håller med Jennie, jättemysig bild!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :