Glass i stora lass

Natten till idag har vi sovit som två krattor. Elsa drömmer och jag vet inte vilken sida jag ska ligga på. Lägg där till en massa toabesök så har man ju den perfekta natten. Men allt kan ju inte vara perfekt och dagen blev då betydligt bättre. Vi började morgonen med ett besök hos Appelrosarna innan vi lämnade av Elsa hos mormor där hon skulle vara ett par timmar.

Tjejerna lekte och bråkade:



När vi lämnat Elsa åkte Fredde till Step in, (han har nämligen inte tänkt ligga bredvid mig i vassen i sommar) och jag satte mig i Gallerian och jobbade. Riktigt trevligt sitta där i ett hörn och dricka juice som ombyte till övervåningen. Innan det var tid att hämta Elsa igen åt vi lunch i Småstaden och även den obligatoriska kulglassen slank ner för mig. Jag har problem att äta varma saker just nu, det enda jag kan känna att jag faktiskt vill ha är hallonkräm med mjölk och glass. Men till middag fick jag faktiskt i mig ett par plättar så förhoppningsvis vänder det nu så jag kan ta del av morgondagens grillning. Fryst rå kyckling känns ändå inte jättefrestande.

Nu ikväll har vi badat innan denna tjej kastade in handduken.



Åter till hockeyn och Lyxfällan.

Kommentera inlägget här :