Tisdag

Hunnit med mycket idag på grund av en alldeles för tidig morgon. Jobbade på vad andra skulle säga var förmiddagen, men för mig tidig morgon. Lunch på Nodo, vårdcentralen, Beijers, Barnens Hus och slutligen blev det middag på Parkgatan. Nu är vi hemma igen och Elsa sover. Här sitter jag och Fredde är i Långnäs.
Det var min dag, vår dag.

Här kommer en bild på halva Elsas rum:



Den där hunden till höger är en riktigt läskig rackare! Jag har på barnvakten här i köket och den babblar på där i hyllan. Ingen är i närheten förutom Elsa som sover i sängen på andra sidan rummet.

"Jag älskar dig"

"Den lilla valpen går till torget"

Den kan gärna gå till torget och aldrig mer komma tillbaka.
Jag ska också gå, men till sängen.

Kommentarer :

#1: Jennie och Norah

Haha,måste bara kommentera att den där hunden har vi också.Och en dag sa den bara mitt i det tomma rummet när jag gick förbi "Tittut,jag ser dig".Man blev lite skraj!

skriven
#2: Jenny Nilsson

Hej!

Var har ni köpt den fina förvaringshyllan? Lars och jag funderar på något liknande.

Hälsningar Jenny

skriven
#3: Elina

Men så fint hon har fått! Vi måste ses snart!

Kramen Elina och Wilmer

skriven

Kommentera inlägget här :