Veckan

Det blir inte så mycket tid till bloggande en sån vecka som denna så här kommer en liten uppdatering.

I onsdags var jag och Elsa på Familjens Hus på sångstund tillsammans med Anna, Liam, Verran och Lo. Efter det mötte vi upp Fredde som tog Elsa och jag gick och jobbade. Till middag blev vi bjudna till farmor och farfar på grekisk pytt. Efter det hem och mer jobb för mig.

Torsdag jobbade jag och Elsa var hemma med pappa.

Igår åkte vi in hela familjen på morgonen, Fredde skulle åka till Stockholm halv två så jag jobbade fram till dess och sen åkte jag och Elsa till Öjebyn för att premiärbada. Jag hatar att bada men så kul som hon hade får det nog bli bad minst två gånger i månaden iallafall. Vi hade sällskap av Anna, Liam, Verran, Lo, Carro, Leo, Hanna och Aline. Trevligt, men både jag och Elsa sov två timmar när vi kom hem. Kameran stannade kvar i omklädningsrummet men kom fram i slutet......

Trött tjej 1.



Trött kille.




Trött tjej 2.



Kommentera inlägget här :