Adjö måndag

Då var denna dag slut, gör inte så mycket då den varit extremt uttråkande och bedrövlig. Jag har både fått ont i halsen och misslyckats med att koka ris i påse. Riktigt illa alltså.

Elsa har haft det bättre tror jag, hon har fått se på Kenodragningen och slukat ett par flaskor Nan. Hon har tyvärr fått ett beroende, bättre än sprit och droger men ändå ett beroende och det heter Nan. Hon fullkomligt älskar den drycken. Hon är kräsen som en anka, eller som Fredde säger, lika kräsen som jag. Sen magsjukan har det varit extremt svårt att få henne att äta burkmat igen. Men lurig som jag är så tar jag lite söt mangopuré på skeden och hippsvipps går det lite bättre. Hon är som jag där med sägs det, gillar sötsaker. Nog om det annars tappar vi nog Jenny som läsare skulle jag tro =).

Vikten har hon då återhämtat:



Här är dagens höjdpunkt, Keno:



Imorgon ska vi på Familjens hus och sjunga en snutt med grabben från stan.

Kommentarer :

#1: Anna

Jag lovar...du är inte ensam om att lura i de små liven mat med lite sött till :) Jag gör samma sak med gröten, mangopuré, blåbär eller något annat sött till då äts det ordentligt! Man måste ju va smart ;)

Har du tid att ses någonting nästa vecka? I veckan är det jobb på Pitholm som gäller för oss.

skriven
#2: Jenny Lidman

Var det mig du syftade på där eller ngn annan Jenny? :)



Jag har apropå det skrivit en fråga till dig på min blogg hehehe..



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :