Måndag

Det här börjar likna min gamla blogg. Då fick jag till en sisådär sju inlägg på 4 år.

Idag har vi då haft prästbesök och gått igenom hur det ska va i kyrkan. Psalmerna är klara, klänningen är klar, bandet till klänningen och drycken till maten. Det tar sig! Fick även veta att en tårta var på G.

Annars har det inte hänt mycket mer idag trots att man var uppe före tuppen. Letat rosa pappersdukar på stan och jobbat på eftermiddagen och nu ikväll har vi varit i Långnäs för ovanlighetens skull.
Elsa testade Sixtens doppresenter....



Här i den skojjiga hoppmojängen.



Här provas gunghästen. Nu har hon suttit både på en dalahäst på Skansen åsså den här poan. Jag hoppas för allt i världen att hon inte blir en hästtjej.

På tal om doppresenter, det frågas vad Elsa skulle vilja ha, hon är lite svår att förstå när jag bollar frågan med henne men om jag skulle komma med nåt tips så är det nån sorts Brio träleksak.

Vi bjuder på en flygbild ikväll också, alldeles färsk!


Kommentarer :

#1: Jenny Lidman

Åh hon är så mysig, vill bara krama'na!

skriven

Kommentera inlägget här :