Vecka 28+5

Idag har jag och Junie besökt barnmorskan igen. Det var dags för provtagning och sånt där. Allt såg bra ut från utsidan av magen och det är ju en bra början. Jag trotsade även Cederklinikens nya vagnförbud och körde runt som aldrig förr inne i lokalerna. Inte vet jag men nog skulle jag hellre välja en vagn med en fastspänd unge än en vild och galen som springer löst. Men det är ju jag det.
Nog om det, här är resultatet för alla intresserade.
 
Sf-mått: 28cm
Socker: 4,2
Järn: 123
Hjärtljud: 158
Vikt:52kg
 
Typ som med Junie förutom att jag är lite fetare.
 
Efteråt mötte vi upp Elina för en lunch i Småstaden innan vi drog hem för att sova. Farfar ville hämta Elsa från dagis så vi kunde sova i lugn och ro. Skönt!
Däremot var det inte lugn och ro för farfar när dom kom hem. Nä han fick lov att vara både häst och hund.
 
Junie hon lekte hund med den sjukt ljudliga krokodilen istället.
 

Kommentera inlägget här :