Hemresedagen

Nu är vi hemma igen, pigga och utvilade eller så kanske inte riktigt. Men vi hann se lite mer av Stockholm innan vi packade in oss i bilen igår efter lunch. Vi var och promenerade i Hagaparken. Väldigt vackert i det riktigt fina vädret som huvudstaden bjöd på under hela vårt besök. Oj vad det är länge till sommaren.
 
 
Fina Elsa plockade löv.
 
 
Svårt att fånga alla tjejerna på en bild.
 
 
Fina höstträd.
 
 
Här är dom allihopa. Ja utom Lova och Nour som snarkade i vagnarna.
 
 
Tilde visade vart hon brukar mata fåglarna.
 
 
Skönt att komma ut och röra på sig lite innan en lång bilresa. Efter en lunch på ett fik med goda mackor packade vi in oss och lämnade Stockholm kl 13. Vid 17 gjorde vi ett stopp i Sundsvall, jag var bara tvungen att köpa hem två stycken Agam som äntligen är tillbaka i sortimentet. Ja jag älskar pinnstolar.
 
Bilresan gick relativt smidigt. Nour sov mest och Elsa och Junie tittade på film. Vi 19-tiden gjorde vi ett middagsstopp på Burger King i Övik. Ett måste.
 
 
 
De sista fyra timmarna sov båda de små och Elsa drabbades av akut myrkryp i benen. Så från Övik till Sjulnäs satt jag och nöp henne i tårna. Slutade jag om så bara för en sekund så fick hon panik. Jättekul, jag kan inte röra mina händer idag. Nypkramp. Men hem kom vi och vi har haft det toppen.
Tack så mycket till alla inblandade!

Kommentera inlägget här :