Förra veckan

Jag ser ju att ni håller på spricka av nyfikenhet över vad vi pysslat på med under detta uteblivna uppdaterande. Något vidare spännande har vi nog inte gjort men mycket ospännande.
 
Förra veckan var jag själv till Luleå på stafettshopping åt hela familjen. Vissa medlemmar i vår familj var i stort behov av nya plagg och det kom jag hem med. Åt mig själv drog jag med några plagg av bara farten men som vanligt passade det inte alls när man väl kommer hem. Men det var väldigt snällt av farmor att va hemma med småtjejerna så att jag kunde åka iväg. Tack.
 
Annars tog jag och tjejerna en glass på stan i fredags och sen träffade Elsa en ny kompis på gatan. Ja inte gågatan då utan vår egna här hemma. En tjej som heter Joni som var på besök hos sin farmor och farfar. Det klickade direkt och de lekte hela kvällen och lördag förmiddag. Så det blir kul när hon kommer tillbaka och stannar lite längre här i sommar.
 
 
 
Lördagen åkte Elsa och Junie till farmor och farfar på förmiddagen och Nour hängde på oss in till stan. Vi skulle på 30-årsfest på kvällen och hängde lite på loppisen och stan innan vi lämnade av Nour hos mormor och morfar. Festen var trevlig men igår var vi trötta. Kanske är man för gammal för det känns som att det nog bara blir en fest till i sommar och då är det bröllop. Uppstyrda fester med barnvakt alltså, spontana grillfester hoppas jag det blir många av. Jag är laddad till tänderna för sådant.
 
Det var nog allt det från förra veckan. Nu är det redan en ny och den är full av aktiviteter.

Kommentera inlägget här :