Torsdag

Känner på mig att det kommer bli en jobbig natt. Junie har fått den där jobbiga hostan igen och jag har fått foglossning! Tror jag, har ingen aning hur det ska kännas men jävlar vad jag har ont i skinkorna och svårt att gå på kvällarna. Att med skinksmärta ta sig upp låt oss säga ca 22 gånger för att stoppa i tutten är mindre bekvämt. Fredde som börjat med Lchf tror att det är lösning på alla världens problem och krämpor och hävdar till och med att jag borde prova mot just foglossning. Han blir lätt extrem när han får för sig saker.....
Men jag testade faktiskt till både frukost och lunch. Men köttfärsbiffar till middag utan potatis kändes lite lent och när jag kom på mig själv att va och tjuva potatis från Junies tallrik hämtade jag faktiskt mig en egen.
 
Det var nog allt för idag det. Imorgon är en stor dag på många sätt. Elsa går sin allra sista dag på Helmers och har nu sommarlov i fem veckor och Fredde får semester i fyra. Jag är avis, fatta fyra veckor helt ledigt. Det vore en dröm att kunna stänga dörren till kontoret och inte öppna den förrän i augusti.
 
Drömma får jag försöka göra nu. Om det hinns med mellan alla tutteinstoppningar.
 

Kommentera inlägget här :