Säg HEJ till Fenja

Nu är vovven här. Den skulle komma mellan 7 och 8 så vi var inte direkt väl förberedda när det ringer på dörren 06.30. Fredde fick det lite svettigt direkt, vovven kissade och bajsade i köket inom 15 minuter. Sen gick åskan och samtidigt väckte vovven Elsa.

Vad jag gjorde? Jag la mig och försökte sova vidare. =)

Jag tänkte att han skulle få en hård start. Vilket han fick.

Men nu har det visat sig att vovven gillar mig mest och svansar efter mig hela tiden. Så jag har bestämt mig för att gilla henne tillsvidare. Småsöt är hon då, och mjuk.





Det här med att Elsa lekte i buren för någon dag sedan kanske inte var ett så smart drag. Nu vill hon in där när vovven är där vilket blir lite trångt.

Så Bertilsson, vi måste ses och leka snart!

Kommentarer :

#1: Bertilsson

Å vad söt du är Fenja! Självklart ska vi leka snart. Just nu är jag dock utlokaliserad hos släktingar eftersom min husse och matte bara vill dansa och le helgen lång.

skriven

Kommentera inlägget här :