Jobbfredag

Idag har jag och Gnällelsa varit på stan, Elsa stannade hemma =). Vi blir båda gnälliga av att behöva kliva upp tidigt och 8.30 är på tok för tidigt för oss båda!  Vi lunchade med Märtha och Lisa och hämtade hem jobbgrejjer som jag behövde. Vi har även hunnit öva på bilamning inför stockholmsresan vilket går väldans bra. Men om vi åker på natten som vi tänkt lär det väl inte behövas.

Sen vi kom hem har Elsa sovit ute i sin vagn och jag jobbat, men jag tror hela tiden att nån ska komma å kidnappa henne, men helt plötsligt kom talkknappen på barnvakten till användning. Jag ropar ELSAAAA då och då och hon svarar genom att sparka lite, på så sätt hör jag att hon är kvar. kanske inte det ultimata för nån av oss....

 Här i tofflorna från Jokkmokks maknad. Det till vänster är hennes Räddis.

Kommentera inlägget här :